reede, 24. veebruar 2023

 ARESTOVITŠ lubas eile Gordonile, et hakkab tänasest avaldama oma telefoni talletatud ja muid materjale n.ö. "sõja esimesest minutist" alates, et anda ettekujutus sellest, mis neil presidendikantseleis jm sõja alguses toimus. Üritan kätt pulsil hoida, tõlkida ja vahendada.

- Aasta täismahulise invasiooni algusest on nagu üks vahetu päev. 👉 Üksikasjad sõja esimestest nädalatest, Venemaa planeerimisvigadest, meie potentsiaalse pealetungi suunast, selle tagajärgedest, valimistest ja Jaltasse mineku plaanidest YouTube'i kanalis pikas intervjuus Dmitri Gordoniga.

 


 *

 - Esimene video sõjast, mis mulle saadeti, kui ma plahvatuste helide saatel ennast kogudes, tööpostile minemiseks valmis sättisin:

 .

 

- 08.06 hommikul. Esimene videosõnum, mille ma kontoris salvestasin ja mida ma ei postitanud, sest mulle öeldi minut hiljem, et meil tuleb selle kohta kohe briifing.

 .

 

 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar