laupäev, 4. märts 2023

 ARESTOVITŠ jätkas vahepeal (kui mina nädal aega palaviku ja muude gripilaadsete hädadega voodihaige olin 🚑 🚑 🚑 ), oma sõja alguse materjalide avalikustamist....

Võtame järele 😎

"Tere hommikust" 26.02.2022.  

Venelased hakkasid Kiievi lähedale massiliselt juurde tooma oma vägede teist ešeloni. "Ainult" 300-st sõidukist koosnevaid kolonne ei peetud enam tõsiseks, aruannetesse jõudsid alates umbes 500-st, 600-st ja paar korda isegi 1200 -st sõidukist koosnevad kolonnid.

 .

..

Kell 16:06 (26.02.22) teade - VF Kolonn 1400 ühikut.

- Mina ei usu. Küsin videotõestust. Anti. (Vaata videot 1.

hakkasimegi uskuma. (Vaata videot 2.)

- ———

- ————

 Mind kiidetakse mõnikord minu "rahustava hääle eest". Sel päeval ei keeldunud ka mina kuulamast kellegi rahustavat häält.)) See oli umbes kümnes kolonn Kiievi suunal päeva jooksul. Neid ei olnud üheski kolonnis vähem kui 200 ühikut. Keskmine oli 300-500...

...


 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar