kolmapäev, 21. veebruar 2024

 Kremlis on ilmselt ära otsustatud, et Kremli vastastega tuleb hakata tegelama jõulisemalt ja "probleeme lõplikult äralahendavalt", ning käima on lükatud vähe suurem operatsioon.

Navalnõi, Rosneft esimehe Igor Setšini poeg Ivan Setšin, Vene piloot Maksim Kuzminov....


Vene okupant Morozov (Murz), kes paljastas Vene Föderatsiooni kaotused Avdeevka rünnakus, sooritas enesetapu, - rosSMI
Uudised Censor.NET välismaal

Vene okupant ja Z-blogija Andrei Morozov (tuntud kui Murz) sooritas enesetapu pärast seda, kui sõjaväevõimud sundisid teda kustutama postituse Venemaa kaotustest lahingutes Avdejevka pärast.

Nagu Censor.NET teatab, kirjutab sellest ASTRA Telegrami kanal.

«Vene sõjaväelane Andrei Morozov sooritas enesetapu, kuna ülemused sundisid teda oma telegrammikanalist eemaldama postituse 16 tuhande Avdievka eest peetud lahingutes hukkunud Vene sõjaväelase kohta, kirjutab Morozovi enesetapuväljaanne,» kirjutab kanal.

Morozov osales Ukraina-vastases agressioonis juba enne täiemahulist sissetungi Vene Föderatsiooni, aga ka pärast seda.

21. veebruaril 2024 ilmusid Morozovi kanalil väljaanded, mis viitasid, et ta kavatseb sooritada enesetapu. Seejärel kirjutasid Morozovi surmast Venemaa Z-kanalid “Romanovi valgus” ja “Novorossija Prak”.

Tema surma kohta pole veel ametlikku kinnitust.

Postitus, mille sõjaväelane olid sunnitud oma ülemuste poolt kustutama, teatab Venemaa kaotustest Avdeevka eest peetud lahingutes ja sellest, et VF 1487. polgu, mis oli "peaaegu nullini vähendatud", ühelt sõjaväelaselt keelduti selle fakti kohta Peterburi sõjaväeprokuratuuris avaldust vastu võtmast.

https://censor.net/ru/news/3474581/rossiyiskiyi_okkupant_morozov_murz_raskryvshiyi_poteri_rf_v_shturmah_avdeevki_pokonchil_s_soboyi_rossmi

 *

Murz leidis pidevalt äramärkimist ja tsiteerimist ka UKR NV raadio ajakirjaniku ja YT blogija Ivan Jakovina poolt. Murzi peeti Girkin-Strelkovi "seltskonda" kuuluvaks.

Kes oli Murz ehk Kenigtiger ? LINK

Täna 21.02 kell 3:34 tegi ta veel ühe oma täiesti tavapärase postituse. Siis oli (öösel) 4 tundi vahet ja alates 07:12 tulid järgmise sisuga postitused (ebaoluline ja propa välja redigeeritud ning lühendatud) :

07:12 (neli erinevat TM postitust ühel ja samal kellaajal - st. et kogu tekst oli varem valmis kirjutatud ja lihtsalt ei mahtunud ühte TM posti ära):

Ma ei räägi teile kõiki möödunud päeva, 20. veebruari sündmusi. Uurimine teeb kindlaks, hehe. Ma teen lühidalt, umbes kümme lehekülge. Kui siin postituses jääb midagi segaseks, siis on pikem tekst minu sülearvuti töölaual docx-failis, faili nimi on “ad mirabile futurum”.

Olles lõpetanud minu hirmutamise, survestamise, veenmise, olles veendunud, et nende ees on inimene, kes ei karda midagi või kujutab seda kartmatust väga veenvalt, andsid paljud inimesed minu elus mulle oma viimase argumendi - "Sina seda muuta ei saa!"

Rääkisin täna ühe mehega, kes mind veidi tundes alustas kohe sellega. "Sa ei muuda seda. Valimised toimuvad ja muudatused algavad. Ma ei rääkinud talle meemi “Putin ja kallis bensiin – 20 aastat probleemi lahendamist”, lasin tal minu arvates ise otsida. Vaadake seda meemi, seltsimees polkovnik.

Täna, seltsimees polkovnik, olin teie käsul sunnitud kustutama oma telegrammikanalist "Nad kirjutavad meile Ioanninast." postituse. Ja teie ülemus sundis teid seda käsku andma, tuginedes vanale heale armee kollektiivsele vastutusele. Kui ta seda postitust ei eemalda, siis ei anna me ka varustust. Mürske. Koptereid. Uusi tanke ja jalaväe lahingumasinaid. Ja teda, teie komandöri, sundisid seda tegema poliitilised prostituudid eesotsas Vladimir Solovjoviga, kes ise kusevad tulla rindele, et päästikule vajutada. No ma teen seda ise. Lasen end maha, kui keegi ei julge seda tühist asja ette võtta. Ja nad annavad teile siis ikkagi tanke ja koptereid.

Selgus, et ma ei saa teenida teie alluvuses, mehe alluvuses, kes võttis kriitilises olukorras kriitilises rindelõigus üle peata jäänud brigaadi ja “eemaldas” olukorra, ma ei saa teenida teie alluvuses ja samal ajal rääkida tõtt. Nõua, et Peterburi sõjaväeprokuratuur kuulaks Avdeevka lähedal mürsušoki saanud sõdurit. Ja võib-olla ka teisi sarnaseid sõdureid, kes nägid kõike ja teavad kõike, kuid ei saa öelda, sest nad on hirmunud.

Kui ma "ei saa midagi muuta", siis peate sõja ise võitma sellega, mis teil on. KUI.

Alates 21. veebruarist 2024 võite kõigile, kes teile helistavad, julgelt öelda, et ma ei teeni teid enam ja minuga pole probleeme.

Ärge piinake end, seltsimees polkovnik, ma olen sõdur nagu kõik teie teised sõdurid. Ma hukkusin lahingus. Igor "Bereg" ütles paar päeva enne saatuslikku reisi aasta tagasi mulle meie asukohas Kirovskis, juues käsitöö Calvadost, mida ma oma laoruumis hoidsin: "Tead, Murz, ma mõtlesin välja, kuidas endale selgitada, mida kuradit ma siin teen.” ! Olen tavaline Liibanoni poliitiline strateeg. Mul on lihtsalt üks väga kummaline projekt!” Seega, seltsimees polkovnik, olen sõdur nagu kõik teisedki, mul on lihtsalt väga kummaline lahing, mida olen pidanud alates 20. juunist 2005.

Minu vaenlased ei tule minuga käsivõitluses võitlema, nad ründavad mind teiste kätega. Umbes samamoodi üritati seda teha näiteks 11. mail 2007, kui praegune “rahva südametunnistus” ja “võltsinguvastane võitleja” Armen Sumbatovitš Gasparjan levitas minu kohta valet, mis provotseeris tema sõpru, fänne von Pannwitz paremäärmuslike noorte hulgast, seisma minu likvideerimise eest. See, et need on nüüd teie käed, seltsimees polkovnik, on vaid erijuhtum. Daimyo, kes käskis shoguni tahtel samurail end aust ilma jätta ja tõestest sõnadest keelduda, ei tohiks selle pärast kahetseda - ta on lihtsalt kõrgema tahte dirigent. Seppuku on sel juhul valikuline.

Ärge kunagi öelge oma sõduritele enne lahingut: "Te ei muuda midagi!" rääkige neile, mida John Connor palus Kyle Reese'il oma emale öelda: "Ei ole muud saatust kui see, mille me ise loome." Nagu öeldud, tänagem isiklikult Jim Cameroni selle imelise filmi eest siinsamas Hollywoodis. Kui mul õnnestub midagi muuta, siis tooge sõduritele näide.

Samurai koodis “Bushido”, mis pandi paberile sel hetkel, kui samurai hakkas seda unustama, on muuhulgas kirjas:

Tihti seisneb kättemaks lihtsalt vaenlase majja sissemurdmises ja surmas. 

Mul ei ole vaja kusagile ära väljamurda. Venemaa on minu kodu, vaenlaste poolt vangistatud. Abivalmite ülemuste perselakkujate poolt. Kindralite poolt, kes on valmis "ohverdama" tuhandeid sõdureid, et "ennast esile tõsta". Ajakirjanike poolt, kes ehitavad oma karjääri ekraanilt esitatavatele valedele.

Ma ei ole väsinud sellega võitlemast.

Leidsin võitluseks alati uut jõudu. Lahkamise arstidel on ilmselt uudishimu, kuidas ma kõik need aastad sellise kõhuga jalul püsisin. Kuidagi pidas ta mul vastu. Ma leiaksin rohkem jõudu ja rohkemgi, kuid ma ei näe mõtet edasi võidelda vahenditega, mis on mulle elusalt kättesaadavad. Nad on kurnatud, on kaotanud oma tõhususe ja ma kasutan viimast abinõu.

Armsad sõbrad, kõik need, kes on meid aidanud kõik need aastad, kõik need, kes peavad seda sõda kõigest jõust, täiel rinnal, ilma vaherahu ja enesega rahulolu, mõistes, et see sõda on rahva elu ja surma küsimus, et kaitsta oma rahvast !

Sõbrad! Ärge kurvastage mu surma pärast. Lubage mul säästa teid matustel pompoossetest kõnedest, ma ütlen kõik ise. Lihtsalt matke mind Kirovski (LNR) kalmistule, pataljoni "Prizrak" sõdurite kõrvale, kes surid Minski lepingute allkirjastamise hetkest kuni SVO alguseni. Oma tegudega ja elu hinnaga tegid nad võimalikuks päeva, mil soov säilitada ja suurendada isiklikku sissetulekut sundis meie argpükslikku eliiti andma meie armeele käsu asuda avalikult relvadega vene rahva kaitseks Donbassis. Petturite seiklus, kes võtavad sõna "vene" taskust välja vaid siis, kui neile sobib, kukkus loomulikult läbi - sõda algas. Teie ülesanne on lõpetada see sõda täieliku sõjalise võiduga kõigi üle, kes võtavad relva kätte Venemaa vastu, kes on tõusnud venelasi kaitsma. Kus see asub, Kiievis või Pariisis, kust Prantsusmaa juhtkond hiljuti Belgorodis meie rahumeelsete inimeste vastu suunatud terrori heaks kiitis, on tehniline küsimus. Mida rohkem relvi need pätid Ukrainale annavad, seda vähem on neil endil.

Pärandan selle konkreetselt komissar Pashkale! KAS SA KUULED? Pärandan teile, et elate võiduni ja õmblete oma poistele Pariisi parimate rätsepate vormirõivaid, nagu teie lemmikluuletaja tegi! Võtke lihtsalt mitte-Kaputsiinide klooster, teil on teine värv.

Mind aga matke lihtsalt meie omade kõrvale ja öelge: "Ta on siin sõprade keskel." Esimesena suri minu Prizrakis teenimise ajal toetusrühma autojuht Sergei Mihhailovitš Sereda. Ukraina ATGM tappis ta 29. jaanuaril 2019 "Olimp" KNP-s. Keskenduge tema hauale.

Pärandan selle sõja ülejäänud sõduritele, et nad ei tülitseks enam kunagi selle üle, millal tähistada isamaa kaitsja päeva – 22. või 23. veebruaril. Lihtsalt joo kaks päeva. Kõigil, kes pääsevad võiduni, on õigus sellele topeltpuhkusele 24. kuupäeval elu lõpuni. Ja siis saab sellest traditsioon.

Ei vaja midagi muud. Minge tagasi oma äri juurde ja tapke Ukraina natsid võimalikult tõhusalt, minimaalsete kaotustega.

Au Venemaale, poisid!

Andrei Morozov,VF relvajõudude 4. motoriseeritud laskurbrigaadi (endine NM LNR) juhtimiskompanii valveseersant
21.02.2024

.....

https://t.me/wehearfromyanina/3495 ja sealt edasi


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar